O denneboom....

Wat een uitkomst: je kerstboom online bestellen! Nu ik een beetje aan huis gekluisterd ben, is het wel heel erg fijn dat dit soort websites bestaan! Op www.odenneboom.nl kan je een kerstboom (een echte!) bestellen en deze wordt dan bij je thuis geleverd! 

Ik heb nu niet echt de tijd of de mogelijkheid om langs het tuincentrum te gaan, met baby en al en dan alles in de auto te proppen. Dat durf ik niet echt aan. Dus vandaag werd er aangebeld door PostNL en daar was de kerstboom! Met kluit! Een kerstboom voor buiten in de patio tuin. Vanuit onze woonkamer kijk je altijd zo naar buiten, dus het leek mij wel erg leuk als we vanaf binnen daar ook een leuke boom zouden zien staan! 
Binnen zetten we de nepboom maar op dit jaar weer denk ik. 

Buiten staat de kerstboom met kluit van odenneboom.nl te schitteren. Met al best wat ballen er in, want dat kon Bo natuurlijk niet laten toen hij thuis kwam. 
Mooi! Gezellig! 

Dit weekend zetten we de buitenhaard aan en we hebben een super gezellige wintertuin! 








Ik mag namens www.odenneboom.nl een kerstboompje (van 80-100 cm) weggeven! Hoe kan je mee doen? Laat weten in een reactie hier of op instagram waar jij je kerstboompje zou neerzetten en misschien krijg jij dan ook fijn een kerstboom via de post opgestuurd! 
Succes!

Liefs, Sanne 


16 reacties:

  1. wat gezellig !! een boom per post wat een geweldig idee !! en stel dat ik ook een boom per post zou ontvangen dan zou die een mooi plekje in de serre krijgen om daar dan ook een fijne kerst sfeer te hebben fijn weekend , lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een top idee. Dan zet ik hem in de keuken/eetkamer op de eerste verdieping. Hebben we daar ook een boom. En ik heb het daar net wit met roze geschilderd dus dan mogen er ballen in die kleuren in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super idee. Voor degene die de deur niet uit kunnen. Of geen vervoer kunnen regelrn om een kerstboom in te kunnen vervoeren. Ik zheb hier een mooi plekje in de woonkamer waat hij heel mooi zou kunnen staan. In gedachten staat hij daar al met gezellige lichtjes en mooie ballen , roze die liggen boven nog in de doos. Ik geniet nu al van de voorpret. Fijn Weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal hem buiten neerzetten zodat het buiten ook gezellig is in deze donkere tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh ik heb dan wel geen kleine baby maar ik ga niet voor mijn plezier een kerstboom uitzoeken. Overal is wel wat mis mee als je het mij vraagt. Pff en dan heul lang twijfel moet ik er maar gewoon een kiezen. Wat lijkt mij dat fijn als dat niet meer hoeft! Dat je gewoon alleen nog maar de voordeur open hoeft te doen! :) i love it!! Ik heb dus ook getwijfeld of ik uberhaupt wel een kerstboom moet doen.. want door wat andere meubels is er geen plek meer voor een grote boom. Dus zo’n mooi boompje van O Denneboom past mooi naast de tv.
    Nu maar duimen!
    Liefs,
    Marleen
    IG: homestyleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zo'n wintertuin ook heel aantrekkelijk, maar ik denk dat ik hem toch binnen zou zetten, in onze hal. Of misschien toch in de woonkamer, daar weet ik ook wel een plekje waar hij mooi zou staan! ��

    @fancydesign.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Zou hem boven neerzetten op onze slaapkamer. Vroeg naar bed nu t zo koud en donker is, maar dan hoeven we van de kerstafeer niks te missen☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou hem aan mn ouders cadeau doen want mn mama is pas geopereerd en nu moet het dak van hun huisje eraf voor renovatie. Ja echt he, in december #dankjewelwoningbouwvereniging ������

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst..wat een gave stenen wand hebben jullie in de tuin. Ik snap wel dat die boom daar perfect staat. Afgelopen jaar bouwden we een veranda en we zouden daar heeeel graag een kerst avond doorbrengen.. met vuur en.. een perfecte kerstboom. Wij hopen die kerstavond compleet te vieren dit jaar. Hebben we de veranda ook niet voor niets gebouwd, haha. Lieeeefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf! Wij krijgen volgende week de sleutels van ons nieuwe (grote mensen) huis en om die reden zouden we eigenlijk geen kerstboom nemen. Ik wilde het eigenlijk niet omdat het zo’n gedoe zou zijn om weer te verhuizen, mijn vriend wil er namelijk wel heel graag eentje. Dus als ik hem zou winnen is het vooral als verrassing voor mijn vriend. Hij krijgt dan uiteraard een plekje in ons nieuwe huis, als het goed is zijn we vlák voor de kerst over dus kunnen we met de kerst lekker genieten van het boompje��

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig een postorderboom! Ik zou hem aan mijn mama geven. Zij zit nu op een vakantiepark ivm de verbouwing en de scheiding. Zij kan wel wat kerstgevoel gebruiken ♡
    Liefs,
    Mirjam (ByMir)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik twijfelde of ik een boom wilde dit jaar. Met een baby en een box die flink wat van de woonkamer in beslag neemt, zag ik het vooral als gedoe! Maar vriendlief wil het heel graag! De geur van naalden en de lichtjes die t huis sfeer geven! Ik zou de boom naast de box zetten om onze Olivia met de lichtjes in de boom te betoveren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd!! Jij wint een fijne kerstboom van www.odenneboom.nl
      Stuur je me een mailtje met je gegevens?
      Liefs, Sanne

      enstijlemail@gmail.com

      Verwijderen
  13. Wat leuk! Ik zou hem bij mijn ouders in huis zetten. Ik ga voorlopig weer thuiswonen en dit is wel een leuke binnenkomer denk ik zo! 😊 mijn insta is @gewoonmacy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan huis gekluisterd, ik ken het. Door een operatie kan ik op dit moment de deur niet uit en moet vriend lief een kerstboom gaan halen waar we dit normaal altijd samen deden. Vorig jaar is kerst al aan me voorbij gegaan toen mijn ziekte voor het eerst de kop op stak en nu ik er hopelijk van af ben niet maar mis ik het wel om de kerstboom te gaan uitzoeken. Kerstboompje online uitzoeken biedt dus uitkomst! En waar we 'm neerzetten? Op het dakterras!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★