Vtwonen en designbeurs....

Yes! De vtwonen en designbeurs is vandaag weer van start gegaan, in de RAI in Amsterdam. Ik ben meteen een kijkje gaan nemen en was natuurlijk weer het meest benieuwd naar het altijd inspirerende vtwonen huis op de beurs. 


Het was behoorlijk druk bij de beurs en wat je dan dus eerst gaat doen als je aankomt en je bent vet zwanger: plassen. Toen heb ik een klein rondje gelopen. Vooral de stand van Karwei was erg mooi, Flexa was inspirerend, het kabinet zag er mooi uit.






























Maar het tofste was toch gewoon weer: het vtwonen huis! Mooie warme kleuren in de slaap en badkamer zag ik voorbij komen. 




Hier wil je wel in toch?!





























Veel kunst voor aan de muur. Stalen deuren in de woonkamer en een prachtige open haard en beni ouarain kleed. Ook een tof beni ouarain print als behang op de muur!



Die trend blijven we dus toch zien: een eclectisch interieur. Met een mix van verschillende stijlen, materialen en invloeden door elkaar. En een kleed zoals een beni ouarain kleed uit Marokko op de vloer. 








Aan een heuse tuinkamer was ook gedacht dit keer: weer lekker veel groen te spotten in het vtwonen huis. 





























                                                                                                                  All pictures by: @enstijl

Ik hoop dat jullie ook langs gaan bij de beurs en kunnen genieten van veel inspiratie voor in en om je huis! Na anderhalf uur kon ik niet meer lopen, van de zwangerheid, dus moest ik helaas gaan. Maar ik wens jullie, als jullie gaan, enorm veel plezier! Echt veel te zien en de sfeer is er goed!

Liefs, Sanne 













0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★