Nieuwtje!

Ja, ik kom op televisie! Echt op televisie! Ik ben gevraagd voor het programma Huizenjacht van SBS6 om daar een DIY item op te nemen als blogger/vlogger. Vet leuk natuurlijk! Dus ondanks mijn vrij hoogzwangerheid, zei ik zeker geen nee hiertegen. We hebben de twee draaidagen er inmiddels op zitten. Een regisseur en cameraman die mij gefilmd hebben. Ook zie je mijn vlogs voorbij komen die ik gemaakt heb tijdens het maak proces van het DIY meubel. Dus Bo en Mari komen ook voorbij!



picture by: Anne Timmer.

Hoop dat jullie het leuk gaan vinden en dat jullie massaal gaan kijken op 
18 oktober om 18.30 bij sbs6. (Eerst zou het 24 oktober zijn, nu dus 18 oktober!).

Huizenjacht is vanaf 4 september weer elke dag op tv, om 18.30 uur. Ik zit in ieder geval voor de buis, naar mezelf te kijken (gek idee!).

Ik word beroemd! Yes!

Liefs, Sanne 

6 reacties:

  1. Reacties
    1. Thanks! Ben heel benieuwd hoe het geworden is! Liefs, sanne

      Verwijderen
  2. Haha wat leuk! Ik volg je nog maar pas maar ben nu al fan hihi...
    En je beebje in de buik al voordat ze geboren een beetje beroemd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, cool he?! Leuk om te horen! liefs, sanne

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja, ik heb er wel zin in! 24 oktober! Liefs, sanne

      Verwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★