Jysk....

Soms vind je winkels waar je een beetje onverwachts toch onwijs fijne spullen kan vinden. Zoals bij JYSK. Ik kom er niet vaak, want de winkel zit niet om de hoek. Maar JYSK heeft ook een webshop! Dus ging ik eens fijn online even kijken. 
Boven hadden we nog geen grote spiegel, dus daar was ik naar op zoek. Spiegels zijn altijd enorm duur, maar deze witte, hele grote spiegel is zeer goed te betalen. 



Zoals veel meer bij JYSK. Dit vloerkleed is ook al niet duur! 
Misschien blijft het even in de woonkamer liggen, misschien gaat ie naar de babykamer. Daar kan ik ook wel wat zachte voetjes gebruiken. Met de kleuren gebroken wit en grijs past het eigenlijk wel in elke woonkamer.





Ik was ook nog op zoek naar wat nep planten voor op Bo's jungle kamer. Deze, met bijpassende hand bloempotten vond in ook bij JYSK. Nep planten zijn normaal gesproken ook altijd erg duur. En toen ik ze laatst in de kringloopwinkel zag en al bij de kassa stond, werd de mevrouw daar een beetje boos op mij: "dat is puur ter decoratie!". Sorry.... Dat wist ik niet. Dus deze plantjes passen goed bij het jungle thema. En echte planten voor een vierjarige vond ik wat ver gaan. Kan zelf ook helemaal niet voor planten zorgen.... dus laat staan iemand van vier die meer bezig is met heel andere dingen. 


Hangende bloempot RUGDE met nep planten (THORULF) erin.

Deze butterfly chair JEBJERG is een item dat altijd goed van pas komt. Ze zitten lekker en deze stof vind ik erg mooi van kleur! 




Ik mag binnenkort ook de studio van het bedrijf van mijn man en zijn compagnon (www.soundsright.nl) inrichten. En de butterfly chair is perfect voor daar! 

Ik ben ook bezig de gang steeds wat leuker te maken. Deze lijstjes van metaal en glas (GODVIN) passen goed daar tussen! Met een gedroogd blad erin of een tekening van Bo staat het mooi! 




Ook handige basis items, zoals kaarsen vind je bij JYSK. Nou heb ik voor mijn grotere stompkaarsen altijd wel mijn adresje om die goedkoop aan te schaffen, maar deze maat (stompkaars GUNVALD)(van 0,50 euro cent per stuk) staan ook zo ontzettend leuk in de chakki tafel!



Neem dus eens een kijkje bij JYSK! Vind je mijn favorieten ook zo leuk? 

Liefs, Sanne 



0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★