Meet the Blogger Audience Awards uitreiking....

Helaas.... Ik heb niet gewonnen met de meet the blogger Audience Awards. Maar ik ben wel ontzettend trots dat ik genomineerd was en bij de laatste drie hoorde in deze categorie! Ontzettend bedankt voor het stemmen lieve volgers en het was heel bijzonder de meet the blogger dag vandaag mee te maken! 
Een prachtige goodiebag kregen we mee naar huis, met Flexa verf (DE kleur van 2016), een Fatboy kussen, een boxje van Bolia, kaarten, lampionnetje, choco bars en nog veel meer! Ook een hele mooie groene hortensia mee naar huis mogen nemen! Erg leuk: op het laatst zat ik naast een blogster uit Engeland en eentje uit Zwitserland. Zij waren met het vliegtuig en ik mocht van de een haar pot verf meenemen en van de andere haar hortensia, omdat zij het niet mee konden nemen. Erg lief!
De lunch was heerlijk (broodjes met makreel, heerlijke wraps en broodjes met Pulled chicken) en het was leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Bedankt @Meettheblogger voor dit event en dat ik daarbij mocht zijn!! Ik vond het erg inspirerend en bijzonder! 
Fijne avond allemaal en hopelijk blijven jullie me volgen en kan ik jullie blijven inspireren met mijn blog!



2 reacties:

  1. He wat jammer dat je niet gewonnen hebt maar een nominatie is al super gaaf he ?
    Wat een leuke goodies heb je gekregen..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker jammer! Maar genomineerd zijn vond ik echt al heel cool! Liefs, sanne

      Verwijderen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★